Nu är det nära och Månadens spelare i April!


Här är matchtruppen som imorgon åker till Hudik för seriepremiär mot Strands IF:


Hur laget formeras får du se om du kommer till matchen imorgon, eller läser min blogg imorgonkväll....

Det är en fin trupp att åka till match med, konkurrensen är stor på många positioner, precis som vi vill ha det.'

NU ÄR DET NÄRA TÄVLING IGEN!!!



Månadens spelare April

Motivering:

Denna månadens spelare hade som mig en riktigt fin säsong 2008 då vi i SFF tog en stark sjätteplats i division två. Efter detta försvann jag till Trönö och denna spelare fick bekymmer med skador , har haft några tuffa år p.g.a. dessa men är nu på allvar tillbaka efter några struliga säsonger. Just nu ser han ut att kunna nå den nivå han hade 2008 då han ser bättre tränad och mer fokuserad ut än på många år.
I årets matcher har han glidtacklat, slagit svepande crossbollar med kvalitee, vunnit nickdueller och styrt och ställt som i den gamla goda tiden. Månadens spelare i SFF är enligt mig "farsan" i backlinjen:
17. Daniel Andersson



Tidigare månadens spelare:
Februari - Simon Åberg
Mars - Robert Lundström





NU TAGGAR VI



Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0