Lirare!

Vi har några lirare i SFF som lyfter vårt lag, här är några från en lite större scen, se och njut!



http://www.youtube.com/watch?v=IVFRygNu7B8&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=pgi4BcmzuyU


Övrigt
  • Trupperna till EM klara. Vem är jag, en simpel assisterande tränare i division fyra Hälsingland, att sitta och skriva vilka som är rätt och fel spelare att ta ut i en landslagstrupp. Det vet såklart de ansvariga i de olika landslagen bra mycket bättre än jag...
  • "Crilles" Häcken vinner mot "Florens" Norrköping med 6-0 hemma, Waris fem!?! mål i matchen, sjukt bra...Inget snack om vem som vann den kampen av de gamla lagkamraterna från Hälsingelaget.
  • Kollade på Malmö - Elfsborg idag, gillar unge Thern i Malmö, Jonas pojk, fin blick, konstruktiv och härligt funktionell teknik.
  • Gefle kryssar mot Djurgården i en match jag slopade efter 10 minuter för ovanstående....

 

 

Många på dagens fys med Åsa, vill det sig riktigt väl är det en sjuk Terje som ej slåss om platserna i startelva och matchtrupp inför hemmapremiären mot Ilsbo på Lördag. Ilsbo har vunnit mot Forsa och förlorat knappt mot Bollnäs hittills. Jag har ej sätt dem i år men de ska enligt källor vara ett hårt jobbande lag i 93 minuter med en stor portion kampvilja och tufft spel...Vi älskar uppgiften!!!

 

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0