En träning som gav energi

Ikväll träning med a-laget i dina hallen. Jag vet inte om det var för att jag missade vår match i helgen men jag tyckte det var ett pass som gav massor av energi, och att det var en jäkla fart!. Hög intensitet, mycket kvalitée och en härlig inställning på alla fötter och huvuden. Kvadratuppv., press spel och förmåga att spela sig ur press i två övningar och avslut med intensitetspel, härligt! 17 spelare i träning, Holm bortrest, Terje långsjuk, Christer vilade benhinnor och Lilla liten känning men tränar nog imorgon. Jag kommer dit trött efter en jobbig arbetsdag men kommer hem glad och pigg. Henrik också nöjd med kvällens träning. På onsdag möter vi Bergvik, spelar ingen roll att det är ett derby, vi ska gå in i matchen som mot alla andra motstånd i serien, med en jäkla fart och fläkt, kvalitee och en stor tro på oss själva!! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0