Dagen efter seriepremiär..

, jag har fått sovmorgon av mina tjejer här hemma. Solen lyser utanför persiennerna, jag känner lukten av nykokt kaffe från nedervåningen och hör ljudet av fötter från glada pigga barn. Sätter mig en snabbis här vid datorn, skummar snabbt igenom nyheterna på nätet, läser ett bra referat från Strands hemsida, dock tycker jag inte att vi viker ned oss i andra, ni ryckte upp er Strand! Och visst slarvade vi lite mer i vårt passningsspel och kan vara bättre i andra men det finns alltid en motståndare som också kanske gör saker bra....

Positivt resultat = gott humör, man är lite skadad.....


Messi gjorde visst fyra mål igår och nu 50!?! totalt i ligan, sjukt!



Återkommer!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0