Träning i Ljusne..

...kl 21.00, Real - Barca på tv, en bacill som härjar i laget, vet inte vad den största orsaken var, förhoppningsvis bacillen, men det var lite dåligt med folk på kvällens träning. Ska inte ljuga, en liten del av mig blev glad, ÄNTLIGEN kunde jag skylla på manfall för att återigen köra en träning, sist jag gick in på en plan får att sparka boll var Bergsjö borta. Det var riktigt kul att lira futsal en timme. Knät höll, hälsenor höll, orken höll INTE. Mina joggingturer dessa månader sedan Bergsjö matchen har inte förberett mig för futsal direkt. Men kul så in i norden är det ju.

Spång, Felix, Filip, Rehnman och Adde i ungdomslaget och jag, Blom, Krister, Lundström och Holm i veteranlaget. Ska inte skriva vilka som vann då jag ju aldrig skulle skriva om mig själv som spelare i bloggen igen...=)

Ska bli intressant att känna hur kroppen svarar på detta imorgon.....


Nu ska jag kolla klart på El Classico, fint.


Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0