Fyra pass i DINA hallen och en födelsedag.

Igår åkte jag och Blom upp till Dina hallen med några glada frititdsbarn och lattjade lite fotboll och lekte, på kvällen körde jag ett pass, planerat av Henrik och Åsa med SFFs A-lag, imorse ett pass med specialidrotten på skolan och arbetsveckan avslutades med specialidrottarna i DINA hallen, mitt andra hem.
Alla pass har sin charm, vi pratar ju om världens näst roligaste sport så att få ha det som jobb (spec. idrott + fritids) och hobby (assisterande) är en lyx jag uppskattar mycket!

Fortfarande många spelare som är sjuka och småskadade så numerären på träningarna har inte vart speciellt positiv de senaste två veckorna tyvärr. Tack och lov är det lång tid till seriepremär men det är ändå dyrbar träning som går förlorad för de som ej kan träna i denna uppbyggnadsperiod.

Min pappa Kalle fyllde år idag, stort GRATTIS! Min present blev en biljett till Brynäs - AIK. Gör lite ont i själen att behöva gå på en elitseriematch och inte se Leksand men då det känns som om återtåget har frysit fast så får vi gå och se Brynäs mot något annat lag. Ska blir riktigt roligt att gå på hockey i fina Läkerol Arena.

Här några oskarpa bilder på en,  en gång i tiden rätt så skarp målvakt i Moheds SK....



Sköna bilder, trots blixten i dem, som sitter på väggen i Moheds klubbhus.



I helgen ska jag och Henrik på Teknik 2 tränarutbildning, no rest for the wicked,  påt igen bara!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Denka

jag vet inte om det säger mer om hur länge sen det var jag debuterade eller om hur länge Kalle spelade, men jag har gjort mål på gubben i DM på lägervallen...

2012-02-18 @ 21:40:31
Postat av: Forne

Underbart Denka, men det beror säkerligen på att du alltid legat 20 år före din tid, både mentalt och fysiskt! hahahaha

Han har berättat att du gjort mål på honom....

2012-02-19 @ 08:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0