Sista träningen..

..innan dm matchen mot Näsviken på måndag. Uppvärming med inslag av fotboll "workout", funktionella "ormen" och sedan "stort" spel 6 vs 6 plus keeprar. Det största vi kan spela i Dina hallen. Röda västar fick tyvärr i stort sett spela försvarsspel med en man mindre ikväll då en gubbe fick hoppa in och spela p.g.a. spelarantalet...
Efter fotbollen intervall löpningar runt vår A-plan. Bra kvalitee på träningen för att vara i denna fas.
Fortfarande tunga ben på många spelare, tunga ben som nu får vila 3 dagar innan årets första "skarpa" läge i Hälsingland, DM.

  • Ingen startelva given, alla måste vara på tårna över påskledigheten...
  • 17 spelare kallade till samling
  • Näsviken spelar i division fem, inte fyra som jag skrev för några blogginlägg sedan. Jag förväntar mig en tuff utmaning där vi ska göra allt i vår makt för att spela vackert och vinna. Klarar vi inte det får vi spela mindre vackert och försöka vinna. Näsviken vill såklart annat..
  • Tyvärr en del spelare som missar måndagsmatchen p.g.a. skador. Men det är ju verkligheten för alla lag, sällan en trupp är hel tyvärr.

 

 

Imorgon tänkte jag presentera "Månadens spelare" enligt mig i Mars på bloggen...

 

 

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0