Seriens drömelva

Hade tråkigt i soffan idag och började fundera på en trupp med spelare, 11 + 7, som jag tycker har vart bra i de matcher jag har sett dem i vår division tre serie. Spelarna är inte uttagna för att bli ett bra lag, utan för att det är spelare som jag tycker har utmärkt sig mot oss och i andra matcher jag sett dem. T.ex. består ju backlinjen av tre stycken mittbackar som jag tycker vart bra..

4-3-3:

Mattias Andersson (Hille)

Jon Pettersson(RSK)   Janne Olsson(IK Huge) Mikael Thuresson(SFF) Christian Fagerhov(Edsbyn)

Anders Sundberg(Hille) Jonatan Partin(Edsbyn)  Alex Viiri(Heby)

Kristoffer Brännström(Selånger)  Wallace Da Silva(Sjötull)  Ahmad Kreis(Selånger)

Avbytare:

Tobias Molin(Huge),  Erik Wästman(Rengsjö), Emil Johansson(TIK) Omar Gudji (Brynäs) Oliwer Widahl(Edsbyn)  Per Nyman(Sunds IF)  Meda Makaya(Huge)

 

Bubblare
Simon Åberg (SFF), Emil Oremo (TIK), Alen Bahonjic (RSK) Martin Lindbom (Heby) Marcus Blomkvist (Hille) Faton Buzuku (Selånger) Robert Lundström (SFF)



Hinner inte kommentera uttagningarna mer då barnen ropar...på återhörande,

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0