Rörliga bilder från en förlust


  • Suget efter fotboll börjar redan bli olidligt och nästa vecka kommer vi att dra igång frivillig träning i Dina hallen.
  • Sjötull drar sig ur division tre, två lag från kvalspelet går upp..
  • Carlos Santis, Sjötull,  tar över Hille.
  • Ursäkta att jag skriver om division tre, jag har dålig koll på vad som händer i t.ex. Ilsbo.. hmm =(
  • Trönös tillfälliga importer försvinner kan jag läsa i tidningen
  • Ivan tränar i Estland!?! och är enligt Kuriren påväg bort från SFF, tur att det finns tidningar
  • Tommy Nordh är den enda som sagt att han slutar i SFF då han ska flytta till Uppsala, tack för en fin tid Tommy och du är välkommen tillbaka!
  • Håller på Strand i kvalet till division tre, sedan är min plan att vi möter dem i hissen 2013...
  • Strongt av Hudik att hamna tvåa i division två, även om det var den norra och sämre tvåan så är det  riktigt bra, tänk vad bara ordet samarbete kan innebära (Laget består väl fortfarande bara av förre detta ABK spelare och en estländare om jag inte är ute och cyklar helt)
Mitt knä känns faktiskt inte långt ifrån helt ok nu...men lugn, jag ska inte skrämma någon med ett löfte/hot om fortsatt spel.. =)

Någon, ingen SFFare,  har lagt upp film från vår förlustmatch mot Bergvik i dm semin, trots förlusten rätt roligt att titta på:

http://www.youtube.com/watch?v=RvuuN-p2kig


tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0