August Karl Vilhelm

Blev igår morbror igen, denna gång till en kille, grattis syster med familj och välkommen August!


Imorgon smyger fotbollen igång igen, nån som haft uppehåll? =)
Torsdagar kl 17.00 blir tiden de första veckorna.
Frivilliga träningar, behöver man längre vila tar man det. Har man ett sug så kommer man och lirar och håller den värsta "rosten" borta.

Jobbas för fullt på truppen och till viss del även på ledarstaben ännu, spännande tider.


Har inte så mycket mer att skriva just nu, allmänt tom på tankar efter en hektisk dag, förutom:
  • Satt igår och tittade på city och tyckte Villareal var snäppet bättre men då de släppte in Kun Aguero trodde jag ändå på seger för City....då fick jag krångel med bilden och såg inte mer av matchen. Idag läste jag att han avgjorde i minut 90...skaplig värvning. Synd att han inte är röd...
  • Känner stort sug efter att försöka komma till slutspel i futsal sm igen...
  • Hur höga är oddsen på att August INTE blir fotbollsintresserad? =)

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Per

Han kan bli jägare som pappan också...på den sidan är inte fotbollsgenen så stark.



Men ser man till det sociala arvet ligger det nog nära till hands - till och med Örjan har ju setts smyga omkring på fotbollsplaner runt om i Hälsingland.



Örjan sa en gång "det var spriten som räddade mig från idrotten". Om det stämmer kommer det att krävas mycket sprit för August i framtiden...

2011-10-20 @ 14:27:57
Postat av: Denka

Hahahahahahaha per!!!!

2011-10-20 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0