Trumset och korg i flisor...

Ett trumset på ingång, ska vara klart ikväll om allt går som det ska, spännande och viktigt!

Detta plus att vi kanske får förstärkningar från USA vad det verkar gör att det börjar se riktigt ljust ut!

Träning Onsdag (frivillig) i Dina, Torsdag säsongspremiär kl 16.30 i Dina och Lördag futsal kl 9-11 i Flygstaden.


Vi är vidare i futsal sm kvalet! Vi är nu ett av 36 lag kvar i tävlingen. Vår första match blir 14-15 Januari i Bollnäs, hoppas vi får möta Falcao FC från Stockholm, förra årets segrare i sm som ifjol kvalspelade i bollnäs.
Falcao förlorade sin första match i Uefa slutspelet i år med 10-0, så visst är vi i sverige en bra bit från de bästa i europa men de två andra matcherna förlorade de med uddamålet, 1-2 och 7-8.
Vet ej men att Barca tillslut vann turneringen(om den ens är färdigspelad?) är ingen vågad gissning...men det ska jag kolla upp.


Idag gav jag mina elever ett minne för livet då jag framför deras ögon dunkade en basketkorg i gympasalen till flisor, utan att ens hänga i den...helt sjukt. Kanske ett löneavdrag att vänta...=)

Fick även en fin present av "Blomman" idag, en äkta United mössa köpt på plats, varm o skön, tackar!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Air Per

Då finns det två alternativ.

1. Det var en korg av den lägre sorten...typ på 1.50 ?

2. Trampett ?



Och är det inget av de ovanstående alternativen är det inte löneavdrag som gäller - snarare Bragdguldet.

2011-11-30 @ 00:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0