Petter Hansson till SFF!

Petter Hansson kommer att spela mittback i SFF 2012! Och Mathias Floren, "Florre" - Marmasonen, vill hem och fiska i Marmen igen och kommer att göra debut i den vita tröjan som vänsterback!
Emil Hedvall har ledsnat på bänken i Gefle och tänker spika igen kassen på Hällåsen i sommar!
Marcus Olofsson har ledsnat på det finska bastubadandet och ska försöka konkurrera om en plats i startelva med lillebror. Johan Oremo ska finna ny luft under vingarna och jaga målrekordet i division fyra och det med sin gamla klubb Söderhamns FF.
Piiiiiiiiiiiiiip, mobilens väckarklocka väcker mig och det tar ett tag men sedan inser jag trött att allt var en dröm.
Jag kliar mig i huvudet, tar bort Selmas tår ur ansiktet och sätter på en kanna kaffe. Drömmar kan vara ack så bitterljuva!

Stod om Magnus Ws övergång i tidningen och de skrev också följande:
"Även Christer Wallgren, 24 år, kan vara på väg att gå samma väg som Magnus. Sedan en tid tillbaka tränar han både med Trönö och SFF."
Hälsinge Kurirens webb

Om någon trodde det så liggs det inte på latsidan för att forma en trupp som kan göra en riktigt fin säsong 2012...

Jag fick en helt oväntat förfrågan idag, det handlade om en ledaruppgift inom fotbollen i Hälsingland och den tog jag som en mycket fin komplimang men avböjde utan att stänga några dörrar inför framtiden...

Ikväll England - Sverige, kan man hoppas att Sverige är revanschsugna efter en mindre lyckad insats mot Danmark och att Engelsmännen drabbats av den ständigt närvarande hybrisen på Ön efter den, imponerande, segern mot Spanien,
1 - 1?

-"Hilma, du måste äta lite kyckling för att få i dig protein"(Jag)
-"Hilma ät kyckling annars kommer pappa protta-i-dig" hahahahahah
(Selma)
Livet som pappa till två små tjejer är sällan tråkigt..


Tjingeling!









Kommentarer
Postat av: Denka

Ungefär som när Pillan säger till Charlie:

- Ät upp nu så du blir lika stor som pappa.

Charlie svarar:

- Men Stake dricker öl han, och han är jätte mycket större..

2011-11-16 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0