Kort stubin..

...får jag då jag ej har chansen at blåsa ur systemen, både fysiskt och mentalt på fotbollsträningar- Det brukar gå att släppa en del på trycket genom att ge sig ut och löpa men nu har jag haft något skit i kroppen som gett halsont och då har jag lärt mig att man ta det lugnt. Detta har lett till en stundtals tvärilsk pappa, make och pedagog...dock går det snabbt över och snart kan jag ut och löpa bort all detta överskottsenergi.

Det jobbas vidare på lag och organisation till säsongen 2012 och många bitar börjar falla på plats. Imorgon kommer de som tränar få reda på några nyheter och på Torsdagens möte på CFL kommer de att få reda på fler.
Spännande tider!

Ingen ny spelare som aviserat att denne ska lämna SFF, några "nya" spelare hoppas jag vi kan presentera inom kort.

På Lördag börjar vi träna futsal i a-hallen, ett bra kompliment till träningen i DINA och en givande vinteraktivitet för spelarna. Ska bli intressant att se om vi fortfarande har bettet kvar i futsal där vi vart erkännt starka de senaste åren, i alla fall innan DINA hallen då SFF mer eller mindre slutade träna futsal. Sverige trea som bäst, tror det var 2008 eller?

Nu ska jag spana in Dortmund,


Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Niklas P (Delsbo IF)

Det var nog 06-07 som ni gick å blev SM 3a i futsal. Kommer ihåg att vi slog er i kvalet året efter (07-08) med 1-0 och att ni (du & Danne A) missade 2 straffar. En av de roligaste vinsterna för min egen del faktiskt eftersom ni var jävligt grymma på Futsal på den tiden.

2011-11-02 @ 15:21:48
Postat av: Benny

Ok, Niklas det stämmer säkerligen, jag har dock både förträngt förlusten mot er OCH min brända straff...hahaha hej

2011-11-03 @ 07:06:20
Postat av: Funderar

Benny! När du sparkade mig på låret på träning fick jag lårkaka. När du sedan sparka Lundström på vaden fick han vadkaka. Men sedan när Simon sköt en stenhård och väldigt kall boll i pannan på dig vad fick du då? Pannkaka?

2011-11-04 @ 14:37:37
Postat av: nrfjorton

hahahaha ja, kanske en pannkaka då, en sak är säker, han lämnade mig med en enda hjärncell ensam och fundersam, förr hade jag i alla fall två som ständigt bråkade....

2011-11-05 @ 16:42:09
Postat av: Trondandrea

I see first time your site guys. I like you :)

2011-12-20 @ 21:21:22
URL: http://trondandrea.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0