En fin nyhet!

Ikväll hände något mycket positivt för SFFs A-lag. Lite för tidigt att skriva om det ännu men imorgon hoppas jag kunna skriva mer ingående vad denna positiva nyhet är...spännande tider!
Pusselbitar faller på plats...

Zlatan Guldbollen, inte så mycket att säga om även om jag satte en slant på Källström i år...men Zlatan fick den ändå helt rättvist.

Kashmir tror jag han heter, HuFFs spelare som fick silverbollen i år. Jag har ej sett honom spela men av det jag hört så ska det vara helt rätt det också. Resten av priserna också till Hudikspelare, inget att klaga på, Hudik är tyvärr i förarsätet just nu. Nästa säsong hoppas jag att vi har spelare nominerade i alla kategorier...


Träning Onsdag kl 18 i DINA och kl 09.00 i a-hallen och futsal, ladda med denna:
http://www.youtube.com/watch?v=kwkhh-cd-E0

Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0