Träningar och små små saker

Träning igår Måndag med mig och Henrik fortsatte med sina personliga samtal med spelare. Min baksida inte helt 100 % och att då hålla i träningen känns bara jäkligt skoj. Att själv träna och försöka hålla i en bra träning är omöjligt enligt mig. Ikväll träning med Henrik och det blev en del förändringar då badvallen verkligen var BADvallen ikväll efter allt regnande. Fin siffra på manskapet och alla utom jag, Robin och Tommy körde Henriks övningar. Lugn träning och kanske hade vi träningsbesök av ett nyförvärv från Finland, men det återstår att se...

Imorgon Sund i hemmapremiären, ska bli riktigt skoj! Sund kommer också från seger och det blir två lag med stigande självförtroende som möts och där vi naturligtvis ska försöka bjuda på både bra spel och tre poäng.
KOM DIT OCH HJÄLP OSS FRÅN LÄKTAREN! KL 19.00 Hällåsen.
Fint väder, ja då tycker jag att 400 på läktaren är en godkänd siffra, allt under IG.
Vet mycket lite om Sund ska jag villigt erkänna förutom att de på pappret ska ha ett rätt bra lag med spelare som tidigare tillhört GIF Sundsvall bl.a.

Mattan såg ikväll helt ok ut, om det slutar regna d.v.s.

Laddar till denna jag:
http://www.youtube.com/watch?v=Z5HB-JXecjk

What you gonna do when shit hits the fan?
Are you gonna stand and fight like a man?
Will you be as hard as you say you are?
Or you gonna run and go get your bodyguard?











Det är ofta de små små sakerna i vardagen som gör att man orkar med ett liv som går i 120 knyck (dock ett mycket intressant sådant). Ett-"jag älskar dig pappa" från dottern just innan hon somnar, en låt som framkallar fina minnen, en klapp på axeln och få höra "bra match", en lyckad idrottslektion, en kall cola light eller bara en härligt hemsk massage av Per som efter kvällens träning. Små små saker som i slutändan är de stora....

Syns imorgon på Åsen!

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0