Träning Måndag v.18

Ikväll hade SFFs A-lag träning i DINA hallen och jag kan stolt säga att 19 st spelare var närvarande. Min träning och mitt syfte med träningen var att spelarna skulle träna på egenskaper som denne lirare är mästare i:
http://www.youtube.com/watch?v=LJhpEL221Hs

Ingen spelare hade förvandlats till honom efter träningen men förhoppningsvis kom alla en liten bit närmare...


Spång (fot), Danne A (knä), Robert O (sjuk), Victor (sjuk) och Anton de spelare som ej var närvarande.
De tre senare tränar förhoppningsvis snart och antalet på manskapet ser nu riktigt ljust ut!
Heby borta väntar på Lördag och 22 spelare kan komma att vilja slåss om en startplats, underbart!

Gefle vann hemma mot Halmstad och Pelle Olsson har gjort det igen, hittat ett guldkorn i sandhögen. Denna gång heter han Jakob Orlov och spelar snart i ett annat allsvenskt lag.

Idag var det Lilla Julafton för mina elever som kommit hit från jordens alla hörn. En hel påse med fotbollsskor som de fick plocka av. Där ligger jag då på plus idag och glädjen gick att ta på. Baktanken var naturligtvis att någon av grabbarna tränar så pass mycket så att de kan bli aktuella för SFFs A-lag, viljan att spela fotboll är det INGET fel på... =)

Mina brudar lite kryare idag och då blir hela livet lättare. Inte ens ett snöfall imorse när jag var påväg till DINA hallen fick mig på dåligt humör...

Imorgon träning med Henrik och sedan El Classico, IGEN!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0