Sol, teknik och samtal

Denna veckas första träning blev en lugn teknikträning med Nåjde medans Henrik hade personliga samtal med spelare. Själv hade jag mina brudar med mig på träningen och kunde inte träna då min största brud behövde hämtning och ingen barnvakt fanns att tillgå. Han dock vara med på snacket efter senaste matchen och vi tycker väl inte direkt att vårt spel i årets två första matcher ska visa en poäng i tabellen men så är det. Bara att träna på och vi måste bli ännu resolutare då målchanserna skapas, för det gör de!

Träning med mig imorgon samt målvaktsträning. Kommer att bli en MYCKET lugn träning då i har match på Onsdag, dm i Delsbo mot Delsbo. Sedan träning fredag och match i serien mot Brynäs borta lördag. Tuff vecka som inte blir lättare av att vi har ett ungt lag med många studenter i och i dessa tider händer mycket skoj för dem tyvärr....

Robin på plats och verkade ok med tanke på omständigheterna.
Vår kapten beräknas bli borta några veckor med sin axel. Tommy också ledbruten sedan Heby slakten och Adde har dragit på sig ett gäng sjukdomar och konstiga skador. Spång fortfarande fotledsproblem och Danne A med knäbekymmer. Alla tillgängliga var vid gott mod i kvällens träning i strålande sol.


Kvällens träning i lite bilder:
           



Igår kväll var jag fortfarande så jävla förbannad så att jag stack ut i spåret och körde skiten ur mig. Möttes av denna syn vid lugnesjön och efter att rensat skallen från situationer i Heby matchen blev jag lugn och sansad igen. Nästa år vid den här tiden kanske jag sitter där och metar istället, med en avslagen tuborg och undrar vad det är för idiot som är ute och springer i skogen en söndagkväll..den som lever får se.



tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Denka

Som om du skulle lägga av???

2011-05-10 @ 22:01:27
URL: http://www.denkologi.blogspot.com
Postat av: nrfjorton

Som aktiv spelare kanske inte magin i vänstern räcker till mer än denna säsong Denka =)

2011-05-11 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0