Heaven and hell

Det är ju så med fotbollen, avståndet mellan himmel och helvetet är sällan långt. Lika bra som man mår när vi vinner lika dåligt, eller sämre mår man efter förluster. Och lika mycket som jag kommer att sakna känslan efter att vinna matcher, cuper och serier lika mycket kommer jag att älska att slippa känna så som man gjorde igårkväll och imorse den dagen man slutar.

Finns ju mycket "allvarligare" saker i livet som kan gå snett och sätter man det i perspektiv är inte tre förlorade poäng i en fotbollsmatch något att bli deppad över...men det är lättare sagt än gjort.

Men att ha Hilma, Selma och Marie efter plattmatcher är alltid en härlig terapi.

Träningsledigt ikväll, träning imorgon och match hemma mot Avesta på Söndag.
En bra bieffekt med att verkligen hata att förlora är att nästa gång man går ut till match gör man ännu lite till för att vinna...Det hoppas jag att Avesta får känna på på Söndag.

Jag är avstängd och efter min insats igår kommer jag knappast vara saknad på planen. Ibland önskade man att man hade blivit hyfsad i något annat än i fotboll, något sådant här kanske:
http://www.youtube.com/watch?v=289dKAd3T3Q&feature=related
Det gäller att hitta orsaker till skratt en dag som denna..

Tjingeling!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0