Stå aldrig still

Men se goddag är ni här?
Är ni verkligen kvar?
Det trodde jag aldrig
Men ni har väl inget val

Men snälla ingen panik här
För jag har aldrig begärt
Att ni skall stå ut med
Mina skrik o min värld

Varje dag av mitt liv.
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still.

Ni vet jag har feber
Fick jag redan som barn
Måste visa att jag lever
Så därav mitt tjat

Varje dag av mitt liv
Varje andetag tar tid
Jag står aldrig still

Kom o titta på mej
Hör min sammetsröst
En äkta gaphals
Jag skriker jävligt högt

Varje dag av mitt liv
Varje andetag tar tid
Jag står aldrig still

/Thåström

Kommentarer
Postat av: Denka

Va´äre´för trams... FOTBOLL!!!! Skriv FOOOOTBOOOOL!

2011-03-03 @ 11:45:48
URL: http://denkologi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0