En legend

Om man ska ha en bild på en eldsjäl kan man använda denna. Börje "Väggen" Andersson har vart ett stående inslag mitt idrottsliv sedan jag var ca 10 år. Han har tränat mig, vart lagledare, vart bandyledare, tagit hand om mig på cuper, tvättat mina kläder, vart pappa till en av mina bästa barndomsvänner, tvättat mina kläder, hittat mina bortskjutna bollar, vart min arbetsledare (hade praktik på hällåsen där jag bl.a. lyckades med bedriften att klippa hela planen utan att fälla ned saxarna på klippmaskinen, Börje bara skakade på huvudet hahaha), tvättat mina kläder, lagat min mat på bortamatcher, fyllt mina vattenflaskor. Allt han gör för SFF och sedan att han gör liknande saker för Broberg, det gör honom till en riktig legend!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0