Båda lagen vidare..

Blir en snabb-bloggning, klockan är 01.35 och jag är hemma hos mor o far nyss hemkommen från Hudik.
En riktigt, riktigt positiv dag för oss i SFF. Båda lagen vidare och båda lagen har verkligen övertygat.
Enda plumpen för SFF 2 var första matchen som vanns mot Vismarå med 4-2 men de satt två av tre bonusstraffar och matchen slutade därför 4-4.
Stugsund vann vi i SFF 2 mot med 4-0, Forsa 2 14-2 (målrekord hittills i cupen) samt Ljusdal i gruppfinalen med 10-2.
Lag 1 vann komfortabelt mot Strand, Bergvik och Bjuråker.

Själv har det kännts relativt bra och det har vart riktigt kul att spela. Har gjort fem mål och fem assist om jag räknat rätt och det är ju godkänt för en 47 åring som Hoffman i SIK kallade mig...hahaha
Men dagens skyttekung har utan tvekan vart Adde som stänkt dit 10!?! mål, riktigt strongt. Lundström jagar i första laget på 9 mål...

SFF 2 har gjort ofattbara 32 mål i gruppspelet!
SFF 1 ofattbara 29 mål med en match mindre spelad!

Som sagt mycket positivt men imorgon börjar det "på riktigt" och drömmen om två SFF lag i final lever.
Imorgon möter SFF 2 Sjötull, Forsa eller Näsviken i kvartsfinal.


Fortsätter segertåget?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tagep....

hej benny

mejla din adr. så kan jag skicka lite bilder

mvh tagep....

2011-01-30 @ 14:13:56
Postat av: nrfjorton

Gärna! Min mejl:

[email protected]

Hej!

2011-01-30 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0