Ett Stort GOD JUL till alla...

..som förtjänat det!

Min Fru och barn, ni är mina ankare när det blåser storm...

Min Pappa Kalle och Mor Edit, som alltid ställer och alltid har ställt upp i vått och torrt....vad gjorde vi utan er? Och, vad gjorde ni utan barnbarn, SFF och syrrornas Trönö IK? hahahaha

Mina syrror och familjer, imorgon firar vi jul som vanligt i Trönö!

Svärmor med släkt och "Bollnäsfamiljen", på Juldagen firar vi "Julafton" ihop!

Till Maestro Henrik, Bob och Sara, en kanontränare och vän med en härlig familj.

Till alla spelare som litar och tror på Henrik, Mig, Åsa, Ola, Håkan, Per och resten av SFF och vill spela i den vita tröjan 2012, vi kommer, SKA ha ett GOTT NYTT ÅR!

Till Jocke Hedqvist, hoppas de demoner du måste fly ifrån genom olika substanser försvinner och att du får en vit och rofylld jul. Vi -77 or måste kämpa på!

Till Håkan Enarsson för den fina grötavslutningen igår.

Till Trönö varifrån vi numera har ett Stort och ett Litet paket ifrån..

Till alla domare som vart på mig och sagt att de vill att jag ska börja dömma fotboll - "De hetaste och argaste spelarna blir alltid de bästa domarna".
Tyvärr tror jag lite på Karma, jäklar vad skäll jag skulle få...Ni kommer dock inte bli av med mig, snart väsnas jag från en bänk nära dig. GOD JUL!

Till den tränare i kommunen som gav mig dessa ord, ord sköna att läsa tunga dagar då allt jag vill göra är att spela fotboll igen:
"Tycker det är tråkigt att du måste lägga av som spelare. Du är ett föredöme för alla spelare, fantastisk ledare och en förebild för ungdomar. En spelare som alla tränare vill ha i sitt lag och man som motståndare hatar att möta"


God Jul "P" som hamnade i gips och kryckor den enda futsalträningen han gjort..

God Jul alla som kom och tittade på SFFs matcher i somras fastän det gick tungt. Kom gärna tillbaka i sommar och ta med några vänner så bjuder vi upp till dans!

Till familj Emil Hedvall, tack för att du låter mig köra 1000 frågor ibland...

Till Nåjde och hans söner/familjer, ni har haft en tid med mycket svåra stunder, hoppas ni får ett superskönt 2012!

Till målvakten i Hille. Tänker fortfarande på dig ibland, hur du med tokräddningar lyckades göra så att jag inte blev tremålsskytt på frisparkar i somras...min sista säsong...kul för dig...God Jul!

Till alla er som är ensamma i Jul och inte ser denna högtid som något positivt, GOD JUL!

Till jätteforwarden i Bergsjö som jag länge såg som den som släckte mitt aktiva liv, allt är förlåtet!

Till "Väggen" som poar på uppe på Åsen och ger mig en massa härliga skratt då jag träffar dig. Alltid glad och positiv, på sitt sätt! =)

Till alla lärare och elever som jag har att göra med i mitt yrke!

Till "mentor" Crille Lundström och Häcken, hoppas på SM guld i år!

God Jul Ryan Adams, som valde bort "snö", skränig soprock och gjorde att av årets absolut bästa album "Ashes and Fire"...

Till alla spelare jag kapat genom åren. Jag menade aldrig något illa (förutom du i Harmånger -95) =) tyvärr föddes jag långsam i benen men het i skallen. GOD JUL!


Nu har jag lovat mig själv och min familj en fotbollsfri julafton och juldag...får se hur det går. Därmed tar jag också bloggledigt.

Träning nästa vecka:
Tisdag Fys med Åsa 16.45
Onsdag Futsal A-hallen 17.00
Torsdag Futsal, återkommer med tid och plats...

Avslutar med ett foto från julaftonsmorgon 2010 då jag och Hilma blev så här glada över vår gemensamma julklapp...och Hilma har ärvt min humor!


Avslutningsvis, ja, jag är just nu insnöad på futsal, chansen till att tävla i vintern...kolla detta!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zjilPR-fRdY&feature=related

Tjingeling!







Kommentarer
Postat av: hehe

bild från julafton 2011 var inte dåligt så här dan innan=)

2011-12-23 @ 16:07:41
Postat av: Nrfjorton

Kul att du uppskattade den, så här dagen innan! =)

2011-12-23 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0