Så här slutar vår serie...

...enligt NordicBet.

IK Huge
2.80
Hille IF
3.75
Heby AIF
4.25
Selånger FK
6.00
Söderhamn
8.00
Rengsjö
15.00
Edsbyns IF FF
25.00
Brynäs IF FK
35.00
Sund IF
40.00
Avesta AIK
60.00
Sjötulls BK
75.00
Trönö IK
80.00

Alltså blir vi femma i år igen. Som sagt hade vi målsättningsmöte igår och nämnde aldrig någon placering och jag skrev också att många andra kommer att spekulera hur det går för oss placeringsmässigt. NordicBet är en av dessa och de sätter oss som femma. Femma hamnde vi ifjol och var rejält besvikna och det med Kvarnsveden och framförallt Falun i samma serie. De enda lag tillsmamans med Huge som jag tycker var bättre spelmässigt än oss ifjol. Jag vet inte mycket om hur Heby är idagsläget och Sundsvallslagen vet jag inte mycket om. Sjötull blir jag förvånade över om de hamnar så långt ner och att Trönö hamnar sist tror jag inte heller på...Rengsjö tror jag blir en tuff nöt att knäcka för alla lag. Att Hille hamnar två tror jag inte heller...Jag tänker inte säga vad jag tycker om att vi hamnar femma förutom att jag personligen tycker det ska bli underbart att ur denna synvinkel gå in och slå ur underläge i åtminstonde åtta matcher i serien.

Men som sagt vi har inte pratat placering men lyckas vi med de punkter vi ska sträva efter så hamnar vi också bra placeringsmässigt, det kan jag lova!

Min träning ikväll, 18 man på träning, underbart! Snabba fötter, lite styrka, en del fotboll, en del tävling....
Våra målvakter fick jobba hårt på en inläggstävling som avslutning och båda gör det riktigt bra!
Mina inlägg....ca 20 st= 0 mål...dåliga inlägg, risiga avslutare, bra mittback, bra målvakter, bara att välja, sanningen ligger i en mix av dessa tror jag...förutom inläggen =)
Strid jobb (tå), Holm jobb, Robin jobb, Stefcho studier, Spång fotled, Danne A knä och Besse som fortfarande jagar formen med Tumas gäng, resten i full fart (mer eller mindre). Det börjar se riktigt bra ut!

Imorgon försvarsspel med Henrik och på Lördag tränar vi en timme på Öns fina matta innan vi genrepar mot LAIKEN.


United gick vidare i champions league, de ledde med 1 - 0 med 20 minuter kvar och då börjar tekniken här hemma strula så att jag missar sista delen av matchen då det blir två mål och dramatik, så jävla förbannad!
Men samtidigt glad, UUUUUnited!


Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Denka

All frånvaro är precis som vanligt, men STEFCO STUDIER????

2011-04-13 @ 22:36:22
URL: http://www.denkologi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0