Positiva bilder

Två dagar till premiär och visst känns det redan att något är på gång. Jag har på senare år tvingat mig själva att inte tänka för mycket på kommande match för tidigt. När jag ibland ändå gjort det har jag fått mental energiläckage och jag har kännt mig trubbig och slö i huvudet på matcherna. Men visst tänker jag på seriepremiären lite då och då varje dag och jag känner bara en längtan och trygghet i huvudet, jäkligt skönt!

Samtidigt är jag glad att det är två dagar kvar då vi har har baciller som verkar gå runt i laget. Jag själv har svårt att bli av med en hosta som hemsöker mig på nätterna och det är tyvärr fler i laget som har en del förkylningssymptom...
Förhoppningsvis är alla pigga och redo på Måndag, men som jag sagt förr, i år har vi en stor trupp så den där paniken över spelare som är otillgängliga är inte lika påtaglig som den var t.ex. ifjol. Men det optimala är ju att Henrik och Nåjde verkligen får ha många spelare att välja mellan på varje positiion.

Alla förbereder sig olika inför match och efter att ha fått bibeln Offside är det ganska faschinerande att läsa om Åtvidabergs målvakt och hans rutiner inför match, sjukt. Dock hade vi en sak gemesamt, jag duschar också gärna innan matchen efter uppvärmningen...

Imorgon sista samlingen innan premiären i Bollnäs. Träning 13.30 och då ska vi slipa på de sista detaljerna
...Och förhoppningsvis får vi reda på laget som startar och matchtruppen.


Idag tjuvstartar vår serie med match mellan Sjötull och Brynäs. Skulle jag spela på den matchen skulle jag spela 3-1 till Sjötull och att Brynäs mål görs av Omar Gudji....

Med två dagar till seriepremiär vill jag gärna jobba med positiva bilder i mitt huvud. Här kommer några kort som hjälper mig på traven...

       


Glad Påsk på er allihopa!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0