Motståndarnas genrep.

Har tittat lite på våra motståndares genrep som har sett ut på följande sett (är inte helt säker på att alla är genrepen men tror det):

Brynäs - Valbo FF 3-4
Rengsjö – Färila 2 –3
Trönö – Bollnäs 4-1
SFF – Ljusne 1- 2
Huge – ABK 1-2
Hille – Kungsgården 3 – 1
Heby AIF - Sala FF 3-1
Edsbyn - Strand 2- 1
Stötull - Strömsberg 0 -1

Noterbart att Sjötull endast förlorar med ett mål mot hyfsat divsion två motstånd och i matchen innan vann de mot Trönö med 5-1....och de är tippade att kvala nedåt av spelbolagen.. hmmm
Huge som väntat målsnålt både framåt och bakåt, skulle inte förvåna mig om målet mot ABK kom på en hörna..
Men som sagts i tidigare blogginlägg, träningsmatchers resultat betyder inte mycket när serien drar igång, vilken den snart gör!

Min träning ikväll, fotboll med inslag av konditionsfys, uppvärmning modell "uppfatta/kommunicera", snabbhetsstafetter och en avslutsövning med en del löpning i och naturligtvis tävling i detta moment men jag har tyvärr glömt bort vilka som vann....(gör jag ALLTID då inte mitt lag vinner). 17 man, helt ok.

Målbilder med betoning på MÅL av världens snyggaste lag:
http://www.youtube.com/watch?v=XA61tHTzttA


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Denka

Strömsberg hade ju seriepremiär i helgen, så det tas ett reservbetonat lag utökat med juniorer!!!!

2011-04-19 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0