Rosa piller

Ibland behövs de tyvärr för att det ska gå att spela till 100%, rosa piller i form av voltaren.
Har idag på jobbet, i svettiga grusmatcher mot ett helt gäng sexåringar, haft känning i en ljumske.
Två piller och en SFF träning senare hade jag noll känning i ljumsken och inte heller i mina hälsenor som jag haft kronisk inflamation i senaste tio åren. Voltaren fixar biffen! Sen att jag ifjol i det närmaste drog på min magsår efter en kur och att voltaren också kan dölja åkommor som man absolut inte ska spela om man har, det är en annan sida av myntet. Så det jag vill säga med detta är, försök att i det längsta avstå från att behöva äta piller för att spela och rådfråga en doktor om du ändå tänker göra det!

Kvällens träning mycket lugn inför morgondagens dm match mot Delsbo. Målvaktsträning med målvaktsgurun Ola, passningsövning med fokus på kommunikation, avslut för våra vassa anfallare och fotbollstennis för oss andra. Imorgon ska vi ha fräscha ben!

En dm match jag hoppas att alla vill vinna riktigt mycket. Att vinna dm och därmed få spela i svenska cupen är ju vår enda chans att ta oss ut i europa! =)
Kl 19.00 i Delsbo om du har vägarna förbi.



Bjussar på en låt som jag nog lyssnat på 1000 gånger i ungdomens vilda dar, jävligt grym video också.
http://www.youtube.com/watch?v=hglVqACd1C8


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0