SFFs sälar...

Återhämtningsvecka i SFFs A-lag innebar denna tisdag, i vanliga fall aerob fotbollsfys, simning. Skonsam träning där hela kroppen får sig en bra genomkörare. 30 minuter simning och 15 minuter stafetter låter inte mycket men det var en del spelare som skakade i benen, hade mjölksyra och var allmänt trötta efter passet. Här hade jag gärna gett gliringar till någon i laget med namn men då jag var en av dem som fick kramp undet stafetterna låter jag det vara....

Överraskningar i vattnet:
Martin Strid gick som en snabb pansarkryssare i vattnet och var starkt bidragande till att hans lag med Ivan, Mackan och Felix vann poängen i stafetten.

Christian Lundström skrev jag om igår och han var bäst i alla sporter förutom simning, där var han rätt bedrövlig. Nöjer mig med att säga att äpplena faller ej långt ifrån varandra när de landar från trädet (nu skapade jag ett nytt talessätt hahahaha)

Alex bjöd på sig själv och hade verkligen satt på sig speedos till lagets förtjusan, där har ni en bild att tänka på nästa gång ni har tråkig!

Sverige blev just krossade av Danmark i handbolls vm...någonting säger mig att det blir tack o adjö mot Frankrike nästa match, högoddsare?

Onsdag = Gym
Torsdag = Fotbollsträning
Fredag = Vila

Lör - Sön Intersport Cup, ÄNTLIGEN TÄVLA IGEN!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: gör om, gör rätt

felix sänkte ju lag blå med sin värdelösa simning, strids lag var ivan, mackan och victor :)

2011-01-26 @ 11:39:54
Postat av: nrfjorton

Stämmer...hur kunde jag ta så fel, victor ska det vara! =)

2011-01-26 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0