Hitta ytor, skapa ytor, använda ytor...

...:

http://www.youtube.com/watch?v=mbGeZ2nSrRk



Ikväll träning med laget i Dina hallen. Skadekontroll efter matchen mot LAIK igår, snabb utvärdering och sedan lugn träning. Inga stukade själar efter gårdagens förlust, vi kom överrens om att vi kan ta matchen som en viktig lärpeng inför fortsättningen.

Arbrå på Lördag, Arbrå tog en poäng mot Delsbo borta i premiären. Jag ska inte sticka under stolen med att jag hade hoppats på Solrosens konstgräs i Bollnäs då Arbrås plan ej är invigd. Istället lägger de matchen på Rengsjös B-plan...Som sagts tidigare, bara att gilla läget. Skulle jag vara tränare för Arbrå skulle inte jag heller välja att möta oss på konstgräset, speciellt inte efter 2-8 mot "A-laget" Rengsjö där för några veckor sedan.
Jag är själv en sådan som nästan kan gå över lik för att försöka vinna, då ska jag inte vara förvånad över att andra också kan göra det....

Vi laddar och ska göra en bra insats i Rengsjö!

Vi åker med 11+7 spelare, 11 sugna på planen samt full bänk.




Tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0