Två dagar..

...sedan den regniga, leriga och sura förlusten mot LAIK. Besvikelsen borta, hungern inför matchen mot Nordanstig börjar växa. Hoppas att spelarna känner som jag vet att jag och Henrik känner, känslan efter vunna matcher spöar känslan efter förluster, REJÄLT!

Ikväll körde 15 A-lags spelare fys med Åsa och imorgon kör vi ett fotbollspass kl 19.00. Onsdag åker vi norröver och möter ett lag jag faktiskt aldrig kan komma ihåg att jag själv mött, nykomlingen Nordanstigs FF. Nordanstig ligger för nuvarande sist i serien och har ej tagit poäng ännu. Dock har de aldrig förlorat speciellt stort, "endast" 2-3 mot Delsbo senast.
Vi ska göra allt vi kan för att Nordanstig fortfarande är poänglösa på Torsdag......

Viktiga matcher nu, Nordanstig och sedan Forsa hemma på Lördag. Efter dessa matcher kan man garanterat börja se vart i serien lagen kommer att fightas.
Strand var påväg bort men vann igår mot Trönö med 4-0, siffror det inte hade blivit i Trönö, matchen flyttades till Hudiks konstgräs, gynnsamt för Strand. Bollnäs vann mot Forsa med 7-1, starkt att göra så mycket mål.

LAIK det enda obesegrade laget nu, hur länge håller det? Något Strand kan ändra på på Onsdag? Känns på förhand som en 0-0 match...

Denna omgång har några spännande matcher, ovannämnda samt även Bollnäs - Trönö. Den matchen blir säkerligen på konstgräs, ovisst resultat.

Här ger jag mig på att tippa matcherna:


Omgång 7
Onsdag 6 juni
15:00 Forsa IF - Delsbo IF     0 - 2


Nu fotbollskväll,

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0