Forsa hemma...

....står på schemat för a-laget ikväll. Den uppskjutna matchen från föregående helg. Forsa som "endast" föll mot strand senast med 2-1. Som vanligt måste vi ha rätt inställning till uppgiften för att skaffa ett resultat vi vill ha. Själv sitter jag i djupa småländska skogarna, på en vidrig toalett, utanför Astrid Lindgrens värld och skriver. En resa planerad sedan länge på en helg som skulle vara fotbollsfri. nu missade jag 6 em matcher, däribland sveriges, samt vår match ikväll...Dock är jag glad att få se mina tjejer träffa alla sina idoler och jag får chansen att träffa vildvittrorna, bara en sån sak.....! Vill ha positiva rapporter från Åsen ikväll! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0