En låt till

Midsommar, lugnt på fotbollsfronten, förutom EM då som rullar på. Igår kvartsfinal mellan Portugal - Tjeckien. Ingen höjdarmatch men Portugal gör en fin andra halvlek och vinner välförtjänt. Ronaldo största skillnaden mellan lagen och han avgör planenligt för sitt land.

Innan dess kastade jag bort 45 minuter av mitt liv genom att titta på andra halvlek mellan Stugsund - Enånger. Tråkigt för att bortalaget, snällt sagt, inte visade mycket fotbollskunnande och SIK hade avgjort matchen med 4-0 efter första.Mest imponerande att Per Styrman fortfarande lirar, han har också giftet i blodet.

Lugnt med fotboll, tid för musik, här en kille som kommer från Leksand, gick på samma skola tror jag som Emil Hedvall i yngre dagar och är numera en fantastisk artist/singer/songwriter enligt mig. Han släpper i dagarna en ny skiva, han kallar sig "Tallest Man On Earth" och låter så här grymt bra live:


http://www.youtube.com/watch?v=gNcQy2c-NeI


Nu till Trönö för midsommarfirande efter en mil i löparspåret, Lidingeloppet närmar sig, jag är långt från den form jag ska vara i då.....tic tac


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0