Då är det dax!

Imorgon kör vi igång starten på en fin tävlingsmånad Januari. Imorgon och Lördag KM, nästa helg SM, helgen därpå SM om vi gått vidare och sedan Intersport Cup i Hudik där vi blivit lottade mot Norrala, Delsbo 1 samt Strand P-16.

Vi ska älska att tävla och då längtar man såklart till dessa helger! Imorgon startar vi mot Bergvik kl 10.00 för att sedan ta oss an Sandarne 14.30 och tillslut Stugsund 19.00

Semifinaler och final spelas på Lördag.

Kommer vi att vinna dessa fighter? Det kan jag aldrig lova, däremot kan jag lova att vi kommer att göra allt för att så ska ske!
Jag kan också lova att dessa lag ska göra väldigt bra saker för att slå oss!

Jag tror på oss och tycker att vi har ett lag som ska kunna ha riktigt roligt i denna cup och de matcher/cuper som skall spelas i futsal!


Vid den här tiden imorgon har vi svaren hur det sett ut dag 1.


Kan en försäsong bli mycket roligare än att lira matcher inför fulla läktare?


"Disney on ice" i Globen blev min uppladdning, med mina gobitar,  handlade mycket om hjältar och Musse Pigg berättade att det bodde en hjälte i oss alla...vilka blir helgens hjältar? Bergvik? Sandarne? Trönö? SFF?
På Lördagkväll har vi svaret.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0