Teknik 2

I Bas 2 utbildningen i helgen, alltid roligt att träffa fotbollsintresserade ledare och diskutera, instruera och tänka fotboll.
Teori på Best Western Hotel och Praktik i DINA hallen. Vi hade ett litet inledande spel mellan oss ledare innan vi körde igång de teknikmoment vi skulle Visa - Förklara - Visa. Henrik lyckades tunnla mig och spela fram till ett mål, gissa om jag kommer få höra det resten av denna helg/säsong. =)


A-laget körde ett morgonpass med Enarsson Sr då både jag, Ola och Henrik var på utbildning. Jag har ännu inte hunnit höra hur det såg ut på träningen men förhoppningsvis var några fler än senast där och bl.a. körde en del löpning....


Guidetti på topp och Zlatan som släpande, kan det vara något att testa? Jag faller för media lite här, jag har INTE sett Guidetti spela en hel match någonsin, men med den målfabrikationen måste han ges en chans tycker man.
Men då vill jag se en Zlatan med det spelsug och löpvillighet som han visade mot Arsenal i veckan, han sprang ju tamefan i djupled! Han stod inte stilla och gjorde "finter" och pustade som i de senaste landskamperna...


Imorgon en dag i DINA hallen och utbildning...påt igen bara!


Tjingeling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0