Ett Liv som släcktes

 Stefan Liv, den glade målvakten, dog igår i en flygolycka i Ryssland. Man ska aldrig ta någon/något för givet och man ska försöka fånga varje dag man får, man vet aldrig när livet rycker något ifrån en. Men snabbt kan det tyvärr gå.


Gillar många delar av hösten. Den kyliga/fräscha luften, tillfällena att sitta med en varm kopp kaffe och bli lite sentimental då sommaren dör. Men en sak gillar jag inte, växlingarna mellan regn och solsken. Det gör inte livet lättare för en idrottslärare och igår skulle jag kunnat köra varannan lektion ute och varannan inne. Slutade med att vi var ute och jag kom hem blöt in till skinnet....


Träningsledigt Tisdag och Onsdag denna vecka. Men igårkväll kliade det för mycket i benen så jag, Blom och Månen tränade frisparkar på en mörk och svampig A-plan när mina döttrar hade somnat.


Hälsade på hos mor och far och tittade på San Marino - Sverige. Häpnadsväckande dålig Zlatan och den där skadade  foten tror jag är värre än han vill erkänna. Aldrig sett honom på den usla nivån, tung och stillastående. Men det är ju så med Zlatan, han är sällan mellanmjölk. Magisk allt som oftast men som i denna match, usel, då och då. Och frisparkarna!?!

Tur att vi inte mötte Holland i alla fall...och 0-5 är ju till slut också ett bra resultat.


Två träningar till Heby matchen hemma, ska vi mota fan i grinden en match till? Vi gört!

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0