Frivillig träning nr.2

17!?! spelare hade letat sig till Onsdagens frivilliga träning i DINA hallen. Sjukt skön siffra på en frivillig träning.
13 spelare ur SFF "leden" och fyra spelare som spelade i andra klubbar ifjol. Tre TIK spelare från ifjol och en spelare från marma, Jonathan, son till coach Eismar. Fyra intressanta insatser av spelare jag kollade lite extra noga på i kvällens pass.
ALLA såg riktigt sugna ut, tar man ett stort sug efter fotboll mixat med kvalitee så blir det bra fart och en hel del snygga kombinationer att minnas:

  • Vinnare i spelet: Grönt lag med Christer W, Jonas O, Oskar S och Tommy N
  • Skyttekung: Ivan på 7 baljior
  • Snyggaste mål...Spångs långskott ribba, mållinje, ribba in var fint i kamp med många andra tjusiga baljor
  • Tunnelkungar: Simon och Magnus W
  • "Awareness" Ess: Pontus i kamp med några andra...
  • Mest spring i benen: Tommy N, Terje, Magnus W, Holm och Pelle såg ut att ha mycket sparad energi
  • Tyvärr bara en målvakt men Blomman gjorde en bra träning mellan stolparna. Till nästa träning hoppas vi på en målvakt till...
Ok, nog skrivet om en frivillig träning i Oktober....men det är kul med fotboll och alla träningar    ska betyda/gälla något!



Nu är vi anmälda till futsal sm kvalspel och börjar nästa lördag träna futsal i A-hallen...slipar redan på fyror och det ser läskigt bra ut!


Jag är nedtränad efter dans veckor i skolan och danser där jag själv måste vara med mer eller mindre hela tiden, HELT slut men roligt moment i skolan! (tyckte jag inte själv då jag gick i skolan dock)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0