Intervju # 4

Fortsätter med de mycket djupgående intervjuerna med spelare från SFF, next up, vår egen tekniskt tassande Bulgar, Stefan "Stef" Kocev.

 

En på alla sätt mycket, mycket seriös intervju med spelare ur SFFs A-trupp 2012.

Vem är du och hur hamnade du i en sådan storklubb som SFF?

Jag är Stefan (Stefco). Jag gick till SFF för att vi var och är ett av hälsinglands bästa lag.

Om du skulle beskriva dina styrkor och svagheter som människa med exakt nio ord, hur skulle det låta?

Teknisk med bra spelförståelse, men svag i kroppen...

Under säsong dricker vi inte alkohol, spelar inte kort om pengar, är inte intima med kvinnor, röker inte, solar inte, äter inte godis och skräpmat, men ”off” season, hur rangordnar du dessa aktiviteter?

Jag brukar inte röka eller dricka även om säsongen inte är igång. Men ibland kanske jag käkar lite godis o skräpmat när jag ser att det är många dagar tills match.

Vi vet alla att Henrik är lik Anders Bagge, Tommy Nordh är lik Gammelsmurf, jag (Benny) är lik Beckham och Börje är lik ”Jabba the Hut”. Har du några andra sköna lika som bär i laget?

Nej kommer inte på nått.

Lek med tanken att du var en professor som skulle göra ett nytt ”Frankensteins Monster” och detta monster skulle bli sveriges bästa fotbollsspelare. Vilkas förmågor och kroppsdelar tar du från dina lagkamrater?

Fattade inget av denna fråga.

Berätta varför just du bör/ska/kommer vinna silverbollen lätt nästa säsong?

Ingen aning. Jag vill hellre spela rolig fotboll vilket vi gör och vinna matcher som ett lag, sen får vi se.

Om du inte var fotbollsproffs i Hälsinglands Real Madrid, vad hade du gjort då?

Finns inget som är roligare än fotboll. Denna film på Youtube är det närmaste ett filmklipp kommer för att förklara hur mitt liv ser ut

http://www.youtube.com/watch?v=RG_CiVDCqV8

Detta visste ingen om mig (förrän nu)

Har inga hemligheter. Och slutligen skulle jag bara vilja sjunga:

Är dålig på att sjunga, så jag står över det.

 

 

Tackar Stef!

 

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0