Intervju # 2

Fortsätter med de mycket djupgående intervjuerna med spelare från SFF, next up, vår egen brandman, Niklas "Bröstmuskeln" Holm!


En på alla sätt mycket, mycket seriös intervju med spelare ur SFFs A-trupp 2012.


Vem är du och hur hamnade du i en sådan storklubb som SFF?Niklas Holm, 24 bast. Värvades som 15 åring för en stor summa pengar från Norrala IF.

 

Om du skulle beskriva dina styrkor och svagheter som människa med exakt nio ord, hur skulle det låta? Glad, positiv, rik, allmänbildad, oteknisk, negativ, svår, dålig på matte, avhuttlig.

 

Under säsong dricker vi inte alkohol, spelar inte kort om pengar, är inte intima med kvinnor, röker inte, solar inte, äter inte godis och skräpmat, men ”off” season, hur rangordnar du dessa aktiviteter?Spela om pengar, alkohol, kvinnor, sola, godis, röka.

 

Vi vet alla att Henrik är lik Anders Bagge, Tommy Nordh är lik Gammelsmurf, jag (Benny) är lik Beckham och Börje är lik ”Jabba the Hut”. Har du några andra sköna lika som bär i laget? Olofsson är skrämmade lik Zac Efron.

Lek med tanken att du var en professor som skulle göra ett nytt ”Frankensteins Monster” och detta monster skulle bli sveriges bästa fotbollsspelare. Vilkas förmågor och kroppsdelar tar du från dina lagkamrater?Sätt ihop de tre Håkans kvaliteer och du har en världslirare!

Berätta varför just du bör/ska/kommer vinna silverbollen lätt nästa säsong? Efter att ha varit snubblade nära vid flertalet tillfällen bör det inte vara mer än rätt att jag vinner nästa år...

Om du inte var fotbollsproffs i Hälsinglands Real Madrid, vad hade du gjort då? Rest jorden runt i goda vänners lag.

Denna film på Youtube är det närmaste ett filmklipp kommer för att förklara hur mitt liv ser ut

http://www.youtube.com/watch?v=xRtrQ1YrCzw


Detta visste ingen om mig (förrän nu) Vill egentligen inte avslöja detta men mitt högra öra är missbildat.

Och slutligen skulle jag bara vilja sjunga:
Lars Berghagen - En kväll i Juni

 

 

Tackar Holm!

 

Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0