Sista blogginlägget

Då kommer det sista inlägget i denna blogg. Tack till alla som vart här och läst och hoppas att ni på olika sätt fortsätter att följa Söderhamns FF.

Anledningen till att jag inte tänker skriva något mer här är att de senaste veckorna har bloggen av olika anledningar blivit en belastning för mig som fotbollsspelare på planen. Bl.a. verkar mitt namn vara hett stoff hos en viss yrkesgrupp inom fotbollen och jag får tillbaka det på planen, då är det bara att lägga ned.

Men som sagt tack för besöken och besök gärna denna sida istället.
http://www8.idrottonline.se/default.aspx?id=16523


Sista Tjingelinget!

Kommentarer
Postat av: Björn Karlsson

Synd. Jag följer mkt av Er genom denna blogg, och undrar vilka idioter som fått dig att sluta, eller rättare sagt vad de har sagt på planen. Lycka till med fortsättningen, dock som knäskadad Sund-spelare; inte allt för mkt lycka :)

2011-05-25 @ 23:05:09
Postat av: spång d.ä.

Fantastiskt tråkigt... Bloggen har ju passat perfekt till morgonkaffet! Tack för det nedlagda arbetet och den intressanta läsningen. Och var inte allt för ledsen för det där med det fortsatt orakade skägget, man vänjer sig! :-)

2011-05-26 @ 08:54:56
Postat av: Johan Eriksson

Förbannat tråkigt att du slutar med bloggen. Det har varit en trevlig läsning för oss som gillar fotboll,hoppas du för en nytändning med bloggandet.

2011-05-26 @ 13:53:24
Postat av: STORFAN

Håller mä föregående talare!!

2011-05-26 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0