Idoler

Idoler har man ju haft genom alla tider och fastän man idag inte gärna säger idol, det låter ju lite löjligt, så blir man ju fortfarande imponerad av spelare, artister och människor i övrigt.

Maradona, Platini, Pele och en spelaren med världens snyggaste siffra på ryggen, Johan Cruyff, är några av de idoler från när man spelade fotboll varje rast på kvarnmyraskolans grusplan. Och ofta var jag en lite mindre känd spelare, vilkens tröja jag också ofta sprang omkring i, nämligen denna:

http://www.youtube.com/watch?v=AQscA62WztU

Snacka om att kunna göra snygga mål!


Ikväll träning inför matchen mot Brynäs på imorgon. Vi kommer att ha en lite mindre trupp att tillgå då några av de som tar studenten i sommar är borta. Vi kommer ändå ha en trupp som kommer att göra det svårt för Brynäs...


Benen fortfarande lite tunga efter 120 minuters matchen mot Delsbo men efter lugn träning ikväll, stretch och massage ska de vara riktigt fräscha till imorgon...


Över 5000 besökare på denna sida nu, lite skrämmande faktiskt, men roligt att många finner intresse i Söderhamns FF.


Vädret fortsatt varierat från högsommar till vargavinter, inte lätt att klä sig och barnen rätt så här års..frös nästan ihjäl då jag tittade på Stugsund - Arbrå igår och spelet i första halvlek, som jag såg, värmde inte heller...

Tjingeling!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0