Frånvarande målvakter

I helgen har vi träningsmatch mot Delsbo i Hudiksvall kl 11.00. Tyvär har vi två frånvarande målvakter till matchen, Alex jobbar och Adam skriver högskoleprov. Kan bli en riktigt skön lösning på målvaktsposten...mer om det imorgon.
Även en drös utespelare som inte kan spela men vi som ska spela kommer att göra en jävligt bra insats, det är jag övertygad om. Av de som ej kunde vara med på cupen förra helgen har Robert O blivit tillgänglig men Emil H och Felix ska även de skriva högskoleprov och Viktor har fortfarande problem med sin hälsena.
Vi räknar även bort Strid, Danne A, Micke E, Oskar S, Pontus O, Ivan L, Adde O frågetecken för Robert L.
Manfall någon?

Själv var jag också lite osäker då jag sedan Edsbyn matchen haft smärta i ett revben vid hjärttrakten. Efter träning i tisdag gjorde det ondare och någon började mumla om hjärtmuskelinflamation och även om jag var 97% säker på att det inte var så allvarligt ville jag inte chans och träna igår. Idag fick jag tid och var till doktorn och tog ett EKG, blodtryck och lite andra undersökningar. Till min stora glädje tyckte doktorn mitt hjärta såg mycket fint ut och jag kunde andas ut. Gjorde lite ont på dagens träning men nu när jag vet att det bara är en smäll på ett revben, spricka eller liknande gör det inget.

Rolig träning för övrigt och då jag inte tränade i onsdags kändes ben och huvud fräscht och det var riktigt kul att träna och jag ville inte att det skulle ta slut. Fick slå en massa inlägg som målvakts/mittbacksträning och det var givande för mig och Tommy med.

Imorgon fredag igen, startar på Active 7.45 och avslutar med dubbelpass i DINA hallen och lektioner i stugsund däremellan, lugna fredagar, vad är det?

Lördag kan bli en riktigt fin dag då vi efter matchen, vinsten, ska till relaxen och sedan se vem som är 2011 års bästa nyförvärv, redan nu!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0